Hatten Education AB är ett aktiebolag som verkar inom "Bokutgivning" och som grundades år 1999. Företaget har sitt huvudkontor i Stockholm. Under år 2025 omsatte företaget 19 308,45 Tkr kronor. Under år 2025 omsatte företaget 19 308,45 Tkr kronor vilket innebär en minskning med −1 443,5 Tkr jämfört med föregående år. Denna negativa trend tyder på att företaget står inför vissa utmaningar i framtiden. Företagets vinstmarginal låg på -6% och gjorde under året en förlust på −1 172,9 Tkr. Under 2025 sjönk vinstmarginalen drastiskt med -19%. Hatten Education AB har under året haft en personalstyrka bestående av 5 medarbetare. Den genomsnittliga åldern i styrelsen är 41 år.
Årsredovisningar med AI-analys
Här kan du ladda ner årsredovisningar kostnadsfritt med en AI-baserad analys. Använd verktyget och få en sammanfattning av den senaste inkomna årsredovisningen för
företaget.
Firman tecknas av styrelsen Firman tecknas var för sig av ledamöterna
Varumärken
språkbyggarna
Registreringsnummer:
382648
Ansökningsdatum:
2006-04-23
Registreringsdatum:
2006-08-11
Reg. utgång:
2026-08-11
Typ:
Ordmärke
Språkgympa
Registreringsnummer:
517754
Ansökningsdatum:
2013-11-22
Registreringsdatum:
2014-03-07
Reg. utgång:
2034-03-07
Typ:
Ordmärke
BABBLARNA
Registreringsnummer:
532872
Ansökningsdatum:
2016-03-23
Registreringsdatum:
2016-06-16
Reg. utgång:
2026-06-16
Typ:
Ordmärke
idagbok
Registreringsnummer:
372446
Ansökningsdatum:
2005-01-22
Registreringsdatum:
2005-05-20
Reg. utgång:
2025-05-20
Typ:
Ordmärke
KLONKARNA
Registreringsnummer:
634918
Ansökningsdatum:
2025-01-22
Registreringsdatum:
2025-03-20
Reg. utgång:
2035-01-22
Typ:
Ordmärke
Källa: Patent- och registreringsverket
Bakgrundskontroll
Vill du undvika osäkerhet och minimera riskerna i dina affärsrelationer?
Kolla om Hatten Education AB eller företagets befattningshavare förekommer i svenska domstolar!
Med våra bakgrundskontroller får du direkt insyn i om företag eller dess nyckelpersoner förekommer i domstolshandlingar. Våra tjänster
ger dig omedelbara svar och ökar din trygghet och förtroende när du ska ta beslut om nya samarbeten.