Grundinformation
Säkerhetsrapport
Bolagsform
Enskild firma
Status
Inaktiv
F-Skatt
Nej
Momsregistret
Nej
Registrerad
1988-10-20
Börsnoterat
Nej
Arbetsgivare
Nej
Verksamhet & ändamål
Om Gerd Elisabet Vilhelmsson
Gerd Elisabet Vilhelmsson är en enskild firma som grundades år 1988 och är verksamt inom "Uppfödning av andra nötkreatur och bufflar".
Årsredovisningar med AI-analys
Ingen årsredovisning hittades.
Säkerhetsrapport
Förekomst i rättsliga sammanhang
Nedan presenteras resultatet för Gerd Elisabet Vilhelmsson och dess befattningshavare.
Inga träffar hittades i rättsliga mål
Företaget och befattningshavare förekommer inte i rättsliga mål.
Säkerhetsrapporten visar inga träffar som kräver fördjupad granskning just nu. För en komplett riskbedömning kan du även beställa en Kreditupplysning för att se aktuell skuldbild, betalningsanmärkningar och kreditvärdighet.
Riskanalys
Denna riskanalys visar bolagsparametrar där du bör vara extra uppmärksam och genomföra en manuell bedömning. Verktyget är inte avsett att användas som ett automatiserat beslutsstöd. Sammanfattande poäng visas endast i informationssyfte. Gör alltid en manuell kontroll innan beslut fattas.
Hämtar riskanalys ...
Koncernstruktur
Gerd Elisabet Vilhelmsson ingår inte i någon koncern.
Bolagshändelser
Status ändrad
2024-07-16
Organisationens status har ändrats.
Status: Inaktiv
Avregistrerad för F-Skatt
2024-07-09
Organisationen har avregistrerats för F-skatt.
Avregistrerad för moms
2024-07-09
Organisationen har avregistrerats för moms
Organisationens adress har ändrats.
2023-11-07
Organisationens adress har ändrats.
Giltigt sedan: 2023-11-06
Ny adress
Barkeryd 4
57194 Nässjö
57194 Jönköping SE
Gammal adress
Sandhem 1
57194 Nässjö
57194 Jönköping SE
Organisationens adress har ändrats.
2023-11-07
Organisationens adress har ändrats.
Giltigt sedan: 2023-11-06
Ny adress
Barkeryd 4
57194 Nässjö
57194 Jönköping SE
Gammal adress
Sandhem 1
57194 Nässjö
57194 Jönköping SE
Du kan inte bevaka företag förens du har verifierat din epostaddress.
Vill du skicka verifikationslänken
igen?